Skip to content

Alice

Decembrie 31, 2009

        Suntem deja în decembrie și se apropie prea repede noul an. Oarecum îmi pare rău pentru că a fost un an foarte bun, dar să sperăm că 2010 va fi și mai bun. Așa că dacă tot este decembrie, și spre sfârșit, suntem și în concediu, și cum nu am plecat pe la vreun all inclusiv sau măcar demipensiune pe undeva la soare cu multă căldură și bere, ne bucurăm de liniștea de acasă. Primele zile au fost prielnice, am reușit să ne odihnim și să ne punem la punct cu știrile, dar se anunțau zile monotone și ca să evităm instalarea lor trebuia să facem ceva. Nu prea știam eu ce, dar Alice a venit cu o idee – să îi fac căteva poze. Ideea a fost excelentă și am acceptat imediat. Satisfăcut și că o să mai am, după ce terminăm de fotografiat, vreo două zile pentru prelucrare, mi-am luat aparatul și cu mintea odihnită m-am apucat de treabă –  iată câteva dintre preferatele mele.

 

Alice sesiune foto by Adrian Lazau photography

Alice sesiune foto by Adrian Lazau photography

Alice sesiune foto by Adrian Lazau photography

Alice sesiune foto by Adrian Lazau photography

Alice sesiune foto by Adrian Lazau photography

3 comentarii leave one →
  1. V.L. permalink
    Ianuarie 27, 2010 5:14 pm

    Esti deosebita si frumoasa!

  2. nashica permalink
    Ianuarie 29, 2010 10:33 am

    Super mamicaaaaaaaa! 🙂

  3. Aprilie 25, 2011 8:17 am

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

