Skip to content

Mai devreme acasă

Ianuarie 16, 2010

Salut,

Sunt eu, Mihai. Tata pleacă în fiecare dimineață la serviciu lui, dar astăzi a venit ceva mai repede, a vorbit ceva cu mama și amândoi m-au pupat bucuroși și m-au îmbăcat frumos. Nu știam ce va urma… l-am văzut pe tata că se uita la mine cu ceva mare și negru… și… mi-am adus aminte… ÎMI FĂCEA POZE. Amândoi se învârteau în jurul meu, mă învârteau și pe mine  în toate pozițiile și îmi zâmbeau frumos. Era distractiv, mai ales că mie nu îmi era nici foame, nici somn și mă bucuram că suntem toți trei împreună. Mie îmi place să fiu fotografiat pentru că nu mă plictisesc deloc. Tata tot spunea  “uită-te la tata Mihăiță” sau “vai ce băiat frumos are tata” iar mama stătea lângă mine și mă facea să râd. Nu a durat mult și cred că tata e mulțumit că m-a pupat, s-a așezat la calculator și nu s-a ridicat de acolo mult timp. Îl vedeam cum îmi zâmbește fericit zicând “Baiatu lu’ tata”.

Cam asta a ieșit … și cred că și vouă vă plac fotografiile mele.

fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography

fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography        fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography

fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography        fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography

fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography        fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography

fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography        fotografii poze mihai lazau 4 months children adrian sesiune foto photography

4 comentarii leave one →
  1. nashica permalink
    Ianuarie 19, 2010 5:42 pm

    Nu sunteti normali!!!!!!!
    Ii super tare!

  2. buni permalink
    Ianuarie 19, 2010 9:27 pm

    Bine ca stiu ce faceti in limpul liber.
    Pozele sunt suuuper tare!
    Sa-mi traiasca!

  3. "matushica" permalink
    Ianuarie 20, 2010 5:29 pm

    Foarte frumoase pozele…. cat si descriile si protagonistii :))
    Poze reusite…. nu e de mirare …. cine stie stie…. felicitari Adi 🙂
    Nu putea lipsi „matushica” de la comentarii :))
    Sa va cresteti fericiti comoara de baietel….. si sa aveti parte doar de bucurii alaturi de Mihaitza. pup U

Trackbacks

  1. Viitoarea mamica « fotograf de nunta Gasparfoto oradea

Lasă un răspuns

