Skip to content

Just Like Dad.

Martie 10, 2010

            Salut, nu cred că mai am nevoie de prezentări, aşa că o să trec direct la subiect. Am descoperit că am mânuţe, picioruşe şi alte chestii şi am învăţat ce pot să fac cu ele. De exemplu cu mânuţele o trag pe mama de păr şi picioruşele le bag în gură. Sau nu la asta folosesc? Oricum mai lucrez la chestia asta.

                Am crescut şi acuma învăţ să stau în funduleţ, nu e deloc uşor, dar eu sunt tare mândru de mine. Oare ce mai urmează? Oare ce mai am de învăţat?

 

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet        Adrian Lazau foto Mihai 5 months baby session photography just like dad stau in fundulet

8 comentarii leave one →
  1. yna4ever permalink
    Martie 11, 2010 2:31 pm

    Doamne…. scump poate fi Mihaitza…. 🙂

  2. Martie 12, 2010 9:20 pm

    Mihaita, cred ca manutele tale o sa le folesesti la fotografiat incurand:)))))))))))
    Ai de unde mosteni talentul:)
    Felicitari familia Lazau!

    • Adrian permalink*
      Aprilie 8, 2010 11:46 pm

      Multumim, deja ne gandim sa-i cumparam un DSLR, dar nu stim inca ce vrea: Canon sau Nikon… 🙂

  3. Martie 13, 2010 2:08 am

    Mishiii, ATENTIE vor mai creste si alte „extremitati”!!!

  4. Dora si Carla permalink
    Martie 13, 2010 9:55 pm

    Il savuram pe Mihaitza din plin. Ii un copil asa reusit si frumos . Ne place mult Miha.pupici

  5. Aprilie 8, 2010 10:39 am

    Felicitari pentru ingeras. E foarte frumos 🙂

    Si felicitari pentru poze. Nu ne cunoastem, am ajuns intamplator pe blogul tau dupa ce v-am vazut pozele de pe blogul lui Gaspar. Si noi, eu si sotul meu, am inceput sa ne dezvoltam pasiunea pentru fotografie dupa nunta.

    Insa ce vad la tine este extraordinar!!! Daca nu as fi citit ca ai inceput fotografia de curand as fi putut sa bag mana in foc ca esti fotograf profesionist si nu faci asta doar din pasiune.

    Felicitari inca o data si keep on doing it… De abia astept sa vad si alte poze:)

    • Adrian permalink*
      Aprilie 8, 2010 11:06 pm

      Multumesc de aprecieri si ma bucur ca mi-ai vizitat blogul. Astept in continuare parerile tale.

  6. Iulie 8, 2010 12:25 pm

    Păi dacă nu vă puteţi decide pentru Mihăiţă, Canon sau Nikon… Atunci, Pentax :))
    (http://throughlifelightandlens.blogspot.com/2010/02/din-ciclul-el-major-si-ea-minora.html)
    Sănătate!

Lasă un răspuns

