Skip to content

Tot ea

Aprilie 9, 2010

        Sunt fericit! Sunt fericit din mai multe motive, printre care şi de înflorirea magnoliilor, şi nu numai pentru că sunt nişte flori superbe care marchează începutul primăverii, dar şi pentru că am avut cu ce să le fotografiez. Deoarece existentului echipament i s-au alăturat doi membri noi de mult visaţi: AF-S Nikkor 24-70 1:2.8G ED şi Nikon Speedlight SB-900.

        Și dacă tot e vreme bună, am ieșit la fotografiat magnoliile din Parcul Muzeului, dar m-am ales mai mult cu niște portrete. Ce să fac … de flori m-am plictisit repede, de soția mea niciodată 🙂 . Și cum fotografia se cere tot timpul împărtășită, iată ce a ieșit.

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii        foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii        foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii        foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii        foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

foto photography Adrian Lazau nikon magnolii tot ea Alice inceputul primaverii

4 comentarii leave one →
  1. Aprilie 9, 2010 9:04 am

    Alice in Wonderland! 🙂

  2. Aprilie 9, 2010 11:16 am

    uau… felicitari pentru obiectiv in primul si in primul rand!!! Cat despre fotografii 🙂 foarte frumoase, dar si modelul e pe masura 🙂

  3. Iulie 7, 2010 7:56 am

    Felicitari pentru achizitiile facute! (si cele fotografice, pe care am avut ocazia sa le vad la lucru, cat si pentru cea familiala; mai tarziu mi-a picat fisa… nu stiam de unde sa te culeg aseara, imi pareai extrem de cunoscut; doar dupa aia, mi-am adus aminte ca v-am vazut in fotografiile de E-Session facute de Norbi).
    Sanatate si numai bine!

  4. Ank permalink
    Mai 7, 2011 5:08 am

    Dupa cum ne-ai obisnuit pana acum, fotografii superbe si mai ai si noroc de un asa model:)

Lasă un răspuns

