Skip to content

Fără frică!

Aprilie 11, 2010

        Nu pot să înțeleg teama oamenilor față de aparatul foto.  În plimbările mele mă lovesc de multe ori de cuvintele  “aici nu puteți face”, “aici e interzis accesul” sau văd cum efectiv oamenii se feresc de mine când mă văd cu aparatul foto. Mai mult, sunt puțini cei care ar accepta să-i fotografiez fără să le par dubios. Eu înțeleg că aparatul foto arată acum ca un OZN, dar sigur nu face rău nimănui. De data asta m-am gândit să nu mai stânjenesc pe nimeni şi am ales ca subiect nişte stupi de albine, încercând eu însumi să-mi înving teama. Mişcându-mă încet şi fermecat de culori am reuşit să fac câteva  fotografii fără să ne speriem unii pe alţi. Deci … fără frică!

stupi albine aici nu puteti face poze aici e interzis accesul Adrian Lazau photography foto fara frica ozn culori

stupi albine aici nu puteti face poze aici e interzis accesul Adrian Lazau photography foto fara frica ozn culori        stupi albine aici nu puteti face poze aici e interzis accesul Adrian Lazau photography foto fara frica ozn culori

stupi albine aici nu puteti face poze aici e interzis accesul Adrian Lazau photography foto fara frica ozn culori

stupi albine aici nu puteti face poze aici e interzis accesul Adrian Lazau photography foto fara frica ozn culori

stupi albine aici nu puteti face poze aici e interzis accesul Adrian Lazau photography foto fara frica ozn culori

One Comment leave one →
  1. Aprilie 20, 2010 9:34 pm

    Ai primit un premiu pe blogul nostru! Felicitari 🙂

Lasă un răspuns

