Skip to content

Prietenuţa mea

Mai 5, 2010

        Bine v-am regăsit!

        Sunt maaaare acum. Am peste 7 luni şi ador să ies prin oraş, mai ales că însfârşit a venit primăvara iar mama şi tata profită din plin de vremea caldă de afară şi mă scot în parc de fiecare dată când au vreme.

        Duminica trecută, pe lângă plimbarea obişnuită din parc, i-am dus şi la cofetărie, unde ei au savurat prăjiturele şi îngheţată în timp ce eu eram ocupat cu prietenuţa mea. E puţin mai mare decât mine, merge singurică pe unde vrea ea şi e foarte foarte drăguţă. Mămica ei m-a învăţat să beau apă cu paiul şi îmi place tare mult de ea că are părul lung şi blond. Tăticul ei e pasionat de fotografie, la fel ca şi tata, şi are şi el un aparat mare şi negru, dar şi un blog foarte interesant pe care îl puteţi vedea aici.

        Mi-a plăcut foarte mult cu ei şi abia aştept să ne mai întâlnim.

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara        Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara        Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara        Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara        Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto Mihai mami tati duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara        Prietenuta mea Adrian Lazau photography foto duminica blog duminica prajiturele inghetata parc cofetarie primavara

2 comentarii leave one →
  1. Just Lumi :) permalink
    Mai 9, 2010 8:37 am

    Foarte frumos….imi pare rau ca nu am fost si noi cu voi.

  2. lavi permalink
    Mai 23, 2010 3:31 pm

    2 copii frumosi…. poze frumoase…. Mihaitza sa ai grija de prietenutza ta! 🙂 😉

Lasă un răspuns

