Skip to content

Girls, Girls, Girls …

Octombrie 18, 2010

Deşi  vara aceasta a fost una foarte aglomerată pentru noi, am reuşit să ieşim la o sedinţă foto cu cele două surori, Adela şi Mihaela, cât încă soarele mai strălucea deasupra oraşului. Deci, ne-am luat echipamentul foto şi am ieşit la plimbare pe unele străzi mai retrase din Oradea, iar rezultatul e minunat: câteva portrete drăguţe la doua fete frumoase.

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

Adela si Mihaela portrete by Adrian Lazau Photography, fotograf de nunta Oradea

2 comentarii leave one →
  1. Adela permalink
    Octombrie 20, 2010 10:36 am

    Mda…frumoase poze…normal,doar sunt facute de un profesionist:)
    Va multumesc la amandoi pentru tot,mai ales pentru rabdarea acordata pentru ca am petrecut vreo 3 ore impreuna,3 ore minunate de altfel.
    Ar fi minunat daca ne-am face timp si la iarna pentru cateva poze dar de data asta impreuna cu nepotelul meu scump Mihaitza:)

    • Adrian permalink*
      Octombrie 21, 2010 9:39 am

      Ne bucuram foarte mult ca va plac fotografiile si multumim de aprecieri. Si noi ne-am simtit foarte bine cu voi si abia asteptam sa repetem experienta.

Lasă un răspuns

