Skip to content

Engagement | Anca & Razvan

Iulie 22, 2011

E minunat să fii înconjurat de oameni care se iubesc! Şi chiar şi atunci când întâlnim multe perechi de acest gen, este o provocare să îi cunoaştem pe fiecare în parte şi să le fotografiem povestea de dragoste. În cazul de faţă, a fost dragoste la prima vedere… şi nici nu ar fi putut fi altfel deoarece atât Anca, cât si Razvan sunt doi oameni cu adevărat ocupaţi şi grăbiţi. La sesiunea foto de engagement am reusit totuşi să îi mai temperam şi să le arătăm că poate fi foarte relaxant şi distractiv să fii fotografiat.



5 comentarii leave one →
  1. Adel permalink
    Iulie 22, 2011 2:28 pm

    Felicitari! Super faine !!!

  2. Iulie 22, 2011 8:23 pm

    Super fotografii !
    E drept ca ati avut si modele frumoase 🙂 ! Ca doar sunt verii mei !
    Felicitari !

  3. Iulie 23, 2011 8:52 am

    imi plac fotografiile … dar 14 si 15 sunt deosebite . BRAVO!

  4. August 3, 2011 8:24 am

    Multumim Adi si Alice! Suntem foarte incantati de fotografii si binenteles si de cei responsabili de ele:P
    PS: Multumim Iuli:)

Lasă un răspuns

