Skip to content

New Cat In Town

August 24, 2011

Mi-am dorit acest obiectiv de muuult timp. Azi dimineaţă a ajuns, iar de atunci  cu greu l-am lăsat din mână să-i fac câteva poze 😀

AF-S NIKKOR 14-24MM f/2.8G EDAF-S NIKKOR 14-24MM f/2.8G ED AF-S NIKKOR 14-24MM f/2.8G EDAF-S NIKKOR 14-24MM f/2.8G ED

6 comentarii leave one →
  1. August 25, 2011 8:22 am

    Sa il stapaniti sanatosi, asteptam rezultatele remarcabile 😉 😀

    • Adrian permalink*
      August 25, 2011 8:27 am

      Mulţumim mult, abia aşteptăm şi noi următoarea şedinţă foto la care cu siguranţă îl vom folosi

  2. Adel permalink
    August 27, 2011 1:05 am

    super!!!!! felicitari!!!! Ati meritat:o)

  3. August 27, 2011 8:55 pm

    Sa-l stapaniti sanatosi si creativitate maxima in continuare ! In sfarsit il are cineva si in Oradea dintre persoanele cunoscute 🙂

    • Adrian permalink*
      August 27, 2011 9:36 pm

      Mulţumim Dani, vă invităm la o joacă cu el când vă faceţi timp.

Lasă un răspuns

